Kontakt

Kundservice för Sverige

Kontakta oss gärna på denna adress (info.nordic@theapharma.com) om du har frågor kring, leveranser, priser, fakturor eller andra administrativa frågor.

Observera! Vi som läkemedelsföretag får inte ge individuella råd om medicinsk behandling. Dessa frågor skall besvaras av läkare/vårdpersonal.

Telefon: +46 19 33 37 80 (8-17 helgfria vardagar samt lunchstängt 12-13)
E-post: info.nordic@theapharma.com

Biverkningar, reklamationer och medicinska frågor

Om du vill rapportera in en biverkning, reklamation eller har en medicinsk fråga kring våra produkter, vänligen använd uppgifterna nedan:

E-mail: safety.nordic@theapharma.com
Tel: 019-33 37 80 Telefonen är öppen alla arbetsdagar 9-15. Övriga tider hänvisas vidare till en jourfunktion för akuta frågor per telefon.

Vi gör vårt yttersta för att svara på dina frågor men vill dock uppmärksamma dig på att Théa Nordic inte har möjlighet att ge individuell medicinsk rådgivning. För individuell rådgivning om läkemedel och behandling ska du alltid kontakta sjukvården.

Behandling av dina personuppgifter vid anmälan av en biverkning, reklamation eller medicinsk fråga: Se vår integritetspolicy

Vi hjälper dig
med dina frågor

kontakta oss

Vi vill använda Googles analyscookies för att analysera hur vår hemsida används, i syfte att optimera hemsidan
Du väljer om du vill samtycka till att vi placerar cookies för att göra detta och du kan självklart återkalla ditt samtycke när som helst. Ditt samtycke innebär att vi samlar in information om din enhet och om hur du använder hemsidan vilket kopplas ihop med det som Google känner till.
När du använder hemsidan placeras även ”funktionella” cookies som inte kräver ditt samtycke. Här kan du läsa vår detaljerade beskrivning av hur vi använder cookies och hur du kan undvika att cookies placeras. Placeringen av cookies innebär dessutom att vi behandlar dina personuppgifter, det kan du läsa mer om här.